| Vasario 24 d. Marijon gimnazijoje vyko seminaras ,,Gebjim ugdymas lietuvi kalbos, angl kalbos, matematikos pamokose, rengiant mokinius pagrindinio ugdymo programai’’, skirtas Marijampols apskrities pradini klasi ir angl kalbos mokytojams, dstantiems pradinse klasse.
Seminaro tikslas – tsti jau prie kelet met Marijon gimnazijos pradt dalykins sistemos ir pradini klasi mokytoj dialog, kart nagrinjant lietuvi k., angl k. bei matematikos isilavinimo standart derm, perjus mokiniams i pradins mokyklos pagrindin, dalintis gerja patirtimi, pasilyti darbo bd, metod konkreiose pamokose .
Seminaro lektors - Marijon gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui lietuvi kalbos mokytoja metodinink Roma Rakeviien, lietuvi kalbos mokytoja metodinink Rima Dragneviien, angl kalbos mokytoja ekspert Ona Leonaviien bei matematikos mokytoja metodinink Audron Gudauskien .
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Roma Rakeviien pasveikino seminaro dalyves ir pristat Marijon gimnazij kaip katalikik ugdymo staig , iekani nauj ugdymo bd ir metod, besivadovaujani katalikikos morals-siningumo, tolerancijos, aikumo principais. Akcentavo gimnazijos privalumus: mokiniams diegiamas katalikikosios morals vertybes, ugdymo procese sudaromas slygas saviraikai, saviugdai, krybikumui, tradicijas, atvirum ir svetingum, aplinkos jaukum, mokytojo ir mokinio dialog, valdymo demokratikum. Atsak pateiktus klausimus.
Lietuvi kalbos mokytoja metodinink Rima Dragneviien kalbjo apie knyg skaitym ir jo poveik tolimesniems mokini krybiniams darbams, daniausiai pasitaikanias teksto suvokimo, teksto krimo, raybos klaidas, literatrinio ugdymo problemas.
Angl k. mokytoja Ona Leonaviien pabr, jog pradinse klasse ir gimnazijose dirbani anglist misija yra ta pati . Tai labai sunkus darbas, nes pradinse klasse mokytojai deda pamatus tolimesniam kalbos mokymuisi. Svarbu, kad jau nuo pat pirmj klasi mokiniai bt mokomi teisingo odi tarimo. Tvai danai didiuojasi, kad jau nuo 2-3 met j vaikas moka anglikai skaiiuoti iki 10 ir dar daugiau. Deja, beveik visada jie taria labai blogai, todl mokytojui juos permokyti bna labai sunku, sunkiau nei imokyti nauj dalyk . Mokytoja kalbjo ir apie mokini rato kultr .Tai vl labai opi problema .
Gimnazijos matematikos mokytoja Audron Gudauskien kalbjo apie vairias vaik emocijas, pakeitus mokykl. Kalbjo, k turt gebti mokinys, baigs pradin mokykl, apie problemas, su kuriomis susiduria mokydama 5 - j klasi mokinius, pateik vairi logini udavini sprendim, kuriuos galima panaudoti pradinse klasse.
Informacini technologij mokytoja Lina Rentelien pademonstravo kelet mokomj aidim, sukurt gimnazijos 6-ok LOGO programa. Tokius aidimus galima panaudoti kaip mokomj mediag bet kurio dalyko pamokose.
Mokytoja Loreta Tolkovien pristat ir aptar elektroninio dienyno privalumus iandieninje mokykloje .
Seminaro pabaigoje visos pradini klasi mokytojos, o ypa angl k. , padkojo lektorms, jog ia neigirdo priekait, kaip paprastai kitur bna, o padk u bendr vis mokytoj darb. Seminaras, kaip teig pradini klasi mokytojos, buvo naudingas ir nort toki dalykini susitikim kiekvienais metais.
Levita Kiverien |